הטעות הגדולה שעושים 90% מכל מי שמפרסם וידאו ברשת

אנח כבר בעיצומה של שנת 2020 ואנשים שמשתמשים בוידאו

עדיין חושבים שאנחנו בשנות ה – 90

בפוסט הזה אני רוצה להסביר על הדבר הכי בסיסי היום בשיווק בוידאו

כמובן כדי שוידאו יהיה מוצלח חשוב שהוא יהיה עשוי טוב

וכמובן שבשביל לקדם אותו יש לעשות פעולות שונות

אבל יש כמה דברים ממש בסיסים היום

וצריך להבין שהיום צריכת הוידאו משתנה בהתאם למכשיר בו אנו צופים

לטלפונים ( מעל 75% מהצופים שלכם)

אם תנגישו את הסרטון ותיצרו אותה מאונך יהיה להם הרבה יותר קל לצפות (9:16 )

מאשר הוא יגיע מלבני ( 16:9 ) שהרבה אנשים בגלל הוידאו הקצר שיופיע להם או הצורך בלהפוך את המכשיר לא יצפו בסרטון

לכן מומלץ להנגיש כל סרטון היום ל 3 פורמטים

מאונך לצפייה בניידים וכמובן בסיפורים (Stories) שזה אחד המקומות הנצפים ביותר היום במדיה

בפייסבוק , אינטגראם , ווטאספ (בסטטוס שלו) וכמובן גם לאפליקציות נוספות כמו טיקטוק וסנאפצ'ט למי שרוצה להגיע גם לקהל אשר נמצא שם.

כאשר יוצרים סרטונים זה באמת לא מסובך לערוך אותו בכל המימדים

וכמובן גם שמפרסמים למשל בפרסום ממומן את לבחור את הפורמט המתאים שיופיע במקום המתאים

הנה דוגמא לוידאו שיצרתי ב 3 הגדלים:

וידאו מאונך לניידים וסטורי'ס:

וידאו מרובע למדיה חברתית בעיקר אינסטגראם ופייסבוק

וידאו מלבני רגיל לצפייה במסכים

את הסרטונים הללו למשל יצרתי באמצעות אפליקציית Magisto בטלפון הנייד
אני מציין זאת בשביל להבהיר כמה שזה פשוט לייצר היום סרטונים מקצועיים בקלות לבד.

כמובן שאת העריכה וההתאמות ניתן לעשות אם מרבית תוכנות העריכה ע"י שינוי הגודל של הוידאו והתאמת התוכן.

בהצלחה


רוצה ללמוד עוד על יצירת סרטונים מקצועיים?

1)  פה יש סידרת הדרכות חינמיות שיצרתי

2) מכאן אפשר לקבל מידע ולהירשם לתכנית המלאה ליצירת סרטונים מקצועיים בעצמך

ומכאן ניתן ללמוד על השירותים השונים שאני מספק ולהיעזר בי לעסק שלכם

מקווה שהטיפ עזר ואשמח אם תשתפו אותו עם חברים וקולגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מזמין אותך לעקוב אחריי ברשת

אני מזמין אותך לעקוב ולהתחבר אליי ברחבי הרשת לשתף רעיונות וחוויות…. מחכה לך ברשת